آموزش اکسس

آموزش مایکروسافت اکسس - Access Training

آموزش اکسس

آموزش مایکروسافت اکسس - Access Training

آموزش اکسس

ارائه آموزش‌ها و نکات کلیدی مربوط به نرم افزار اکسس.
جزییات و نکات ریز اکسس را با ما داشته باشید و پویایی دوباره‌ای به برنامه خودتان دهید.

آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

 

چند سالی هست که با برنامه اکسس دارم یه کارایی میکنم و یه خروجی هایی هم داشتم. مثل: برنامه کتابخانه، ثبت اطلاعات و نمرات طلاب، برنامه چاپ گواهینامه موسسه قرآنی و ...

الان هم برای همون موسسه قرآنی دارم یه برنامه دیگه مینویسم، وسط کار نیاز داشتم از برنامه های دیگه نمونه برداری کنم که یه مشکل بزرگ پیدا شد.

اکثر نمونه ها با آفیس 32 بیت نوشته شده و آفیسی که روی سیستم من نصب شده 64 بیت هست!

خوب بنا شده تا بریم سراغ همون مرجع قدیمیمون که سایت BarnameNevis.org بود.

مشکل رو مطرح کردم و دوستان تاکید داشتن که جستجو کنم.

 

ما هم شروع کردیم با متدهای مختلف جستجو کردن!

گشتیم و یه تاپیکی رو پیدا کردیم که یه برنامه تخصصی برای همین کار توسط یکی از کاربران انجمن آماده شده بود.

تبدیل اکسس 32 بیت به 64 بیت

 

 

منبع: http://aqkariz.blog.ir/post/13

  • میـMiRـزا
  • http://access-training.blog.ir/post/3

84x to 64x

convert 32 bit to 64 bit

تبدیل 32 بیت به 64 بیت

نظرات  (۲)

  • محسن عینی
  • با سلام و خسته نباشید و ممنون از مطالب خوبتون 
    فکر کنم در کلاس ها و ماژول های برنامه اگر به کد declare function رسیدیم بینشون عبارت ptrsafe اضافه کنیم درست میشه
    پاسخ:
    سلام
    بله این بخشی از تغییرات هست که صورت میگیره که در این مقاله توضیحاتی رو دادم ولی موارد دیگه ای هم هست که این برنامه به صورت خودکار اصلاح میکنه
    درود بر شما
    لطفا نحوه استفاده از این فایل رو هم قرار بدهید. من فایل رو اجرا کردم ولی پسوند هایی رو که می خواد در فایل اکسس من موجود نیست.
    شاد و پیروز باشید
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    آموزش خاصی نداره. شما پس از دانلود این فایل، در فرم باز شده فایل اکسس خودتون رو از طریق دکمه مورد نظر انتخاب کنید و ادامه مراحل رو انجام بدین. همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">