آموزش اکسس

آموزش مایکروسافت اکسس - Access Training

آموزش اکسس

آموزش مایکروسافت اکسس - Access Training

آموزش اکسس

ارائه آموزش‌ها و نکات کلیدی مربوط به نرم افزار اکسس.
جزییات و نکات ریز اکسس را با ما داشته باشید و پویایی دوباره‌ای به برنامه خودتان دهید.

آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

 

این چند روزه دارم روی برنامه مدیریت موسسات قرآنی کار میکنم.

برای همین هرچی که به ذهنم میرسه کاربردی هست و کمتر بیان شده رو منتشر میکنم تا بماند و باقی رفقا هم بهرمند بشن.

خب از عنوان که مشخصه محتوای این پست چیه ولی یه توضیح مختصر هم بدم بد نیست :)

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که محتوای یک تکست باکس از عرض تکست باکس بیشتر بشه و در یک نگاه تمام محتویات اون تکست باکس رو نشه مشاهده کرد!

کدی که قرار هست در اختیارتون قرار بدم بیشترین کاربردش در فرمها و گزارشات هست که احتمال میدین محتوای تکست باکس بیشتر از عرضش باشه و نتونید به صورت دستی اصلاحش کنید.

 

به قطعه کد زیر دقت کنید:

Me.textbox.Width = Len(textbox.Text) * 100

 

توضیح:

شما برای استفاده از این کد باید کمی ویرایشش کنید. به عبارتی باید عبارت textbox که در دستور بالا هست رو با نام تکست باکس خودتون عوض کنید.

 

امیدوارم که به کارتون اومده باشه

 

 

نظرات  (۳)

  • ساسان بهرامی
  • سلام این کد را در رویدادOnOpen گزارش اکسس نوشتم پیام خطا داد.

    در گزارشات اکسس نامه ای طراحی کردم لازم عرض تکس باکس براساس نوشته بزرگ یا کوچک گردد.

    پاسخ:
    سلام
    این دستور برای فرم های اکسس نوشته شده و برای گزارش ها به شخصه بررسی نکردم ولی بازم در رویداد اون لود هم بررسی کنید.
  • ساسان بهرامی
  • سلام در قسمت گزارشات اکسس نامه ای تنظیم کردم در نامه از چند تکس باکس استفاده شده برای تنظیم تکس باکس ها بصورت اتوماتیک مشکل دارم لطفا راهنمایی نمایید. سپاسگزارم.

    پاسخ:
    سلام
    خب مشکلتون رو بفرمایید تا راهنمایی کنم.

    سلام
    وقت بخیر

    من یه گزارش دارم

    این کد را کجا باید بنویسم

    در onload گزارش که مینویسم ارور میده

    پاسخ:
    سلام علیرضا جان
    میتونید از این کد در رویداد OnOpen هم استفاده کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">